امدادگر عجیبنویسنده خادم الشهدا در چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ب.ظ | ۰بار اولم بود که مجروح میشدم و زیاد بیتابی میکردمیکی از برادران امدادگر بالاخره آمد بالای سرم و با خونسردی گفت:«چیه، چه خبره؟»تو که چیزیت نشده بابا!تو الان باید به بچههای دیگر هم روحیه بدهی آن وقت داری گریه میکنی؟!تو فقط یک پایت قطع شده!ببین بغل دستیت سر نداره ، هیچی هم نمیگه.برای سلامتیش صلوات.این را که گفت ب سیاست کثیف؟؟!!!...
ما را در سایت سیاست کثیف؟؟!!! دنبال میکنید
برچسب: امدادگر,عجیب, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 22:06